poniedziałek, 14 marca 2016

LBA #2



Zostałam nominowana przez Vicky :D za co baaardzo dziękuję i zapraszam na jej bloga.

1. Kolor oczu

Brązowy :D

2. Kolor włosów

Również brąz ♥

3. Ulubiona piosenka

Broken Home - 5 seconds of summer
Dodam, że naprawdę śliczna i warta uwagi. Jeśli ktoś lubi smutne piosenki to ta jest perfekcyjna.
No i tutaj jakiś cover, bo te lenie nie mają teledysku, a sama piosenka jest niedostępna w naszym kraju. -,- xD
Daje link bo głupiutka Weronika nie ogarnia bloggera na telefonie (nie ważne, że to to samo xd).

4. Ulubiona książka

O Jezu, kolejna rzecz o której mogę gadać godzinami.
"Błękitna Miłość" S.C. Ransom i dwie dalsze części.
Ja, co nie lubię czytać, ostatnią część skończyłam w ciągu 23 h, więc jest moc! XD
Mogę jeszcze streszczenie króciutkie? :D

No to tak, Alex Walker znajduje nad Tamizą jakiś amulet. Później okazuje się, że jest on "łącznikiem" z Callumem, który jest żałobnikiem (utknął pomiędzy życiem i śmiercią). No i zakochują się w sobie itd. Catherine to siostra Calluma, która również jest żałobniczką. Łączy się z Alex, rozmawiają, wpaja jej że Call chce ją wykorzystać, żeby wrócić na ziemię i przekonuje Walker żeby pozwoliła sobie wyczyścić pamięć związaną z chłopakiem.
Ogółem mówiąc dzieje się wiele, Callum utopił się we Fleet, co jest opisane. Aha, "siedzibą" tych ludzi uwięzionych między życiem, a śmiercią jest Katedra Św. Pawła w Londynie, stąd moje zamiłowanie do tego miejsca, jak i miasta.
Jak ktoś chce wiedzieć jak się skończy, albo dokładne streszczenie wszystkich części to piszcie na priv, albo maila. Z chęcią przeżyje to wszystko jeszcze raz! 
<3 p="">
Ej, skoro jesteśmy przy temacie tej książki to ktoś by czytał jakbym na wattpadzie zaczęła pisać tak jakby dalszą część? =D

5. Ulubiony film

"Gwiazd Naszych Wina" raczej. Urzekł mnie poczuciem humoru, pomimo tej dramaturgii i ogólnie baardzo mi się podobał.
Lubię też serie "Niezgodna" (Z "Wierną" jeszcze idk, bo moje miasto jest zacofane i od 18 w kinach) i "Step Up 4" oraz "Dziewczyny z drużyny".

6. Ulubiony przedmiot szkolny

Od tego roku szkolnego angielski. =]
Wf też może być, ale tylko jak mamy na hali, ewentualnie z chłopakami. :D

7. Największa wpadka XD


Hmm... Chyba aż takich nie miałam. Kiedyś jako początkująca snapchatowiczka (Takie słowo istnieje? XD) robiłam screeny jak mi taki ktuś zdjęcia wysyłał swoje. Ale to było dawno. XDDD
W sumie to też na angielskim, pani mnie poprosiła do tablicy i miałam zdanie "My sister was singing in the bath last night", a ja zamiast 'sing' napisałam 'sleep'. Jeszcze pamiętam śmiech ludzi i jak kolega krzyknął "Trzeba było mnie zawołać!" XDDD (Mamy zboczoną grupę na angolu, lepiej nie mówić co robili z moją gumką xD)

8. Ulubiona osoba z Violetty

Pfff... Federico. Od samego początku!  *.*

9. Znienawidzona osoba z Violetty

Tomas, Alex, Priscilla i Gery

10. Czy podoba ci się mój blog? (odpowiedź uzasadnij ^^)

Narazie przeczytałam tylko chyba dwa rozdziały, ale zapowiada się świetnie! =^.^=

Ja nominuję:
Katherine Pierce
~Angelo~


Pytania:
1. Miałaś jakiś specjalny cel, aby założyć bloga?
2. Do jakich fandomów należysz?
3. Shippujesz kogoś?
4. Wspomnienie z dzieciństwa.
5. Ile miałaś lat jak założyłaś bloga?
6. Masz swojego Celebrity Crush albo chłopaka?
7. Dramaty czy komedie?
8. Co myślisz o ludziach zajmujących się zjawiskami paranormalnymi? Chciałabyś tam pracować?
9. Znienawidzony przedmiot?
10. Jest jakaś piosenka, która wywołuje u Ciebie łzy wzruszenia?
11. No i standardowe. Jak oceniasz ten blog? Co zmienić, aby było lepiej?


Jak zepnę tyłek to w środę albo czwartek będzie rozdział.

Besos kochani, gratuluję nominowanym i dziękuję za nominowanie mnie. ♥

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominke, tak jak już ci pisałam odpowiem na pytania jutro albo dzisiaj <33

    Uwierz mi mojej klasy jeśli chodzi o zboczone rzeczy nikt nie przebije xD

    ~Angelo~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Negocjuje. Moja klasa jak pani powiedziała na fizyce "tarcie" zaczęła się śmiać i robić głupie miny XD

      Usuń
    2. Napiszę ci później na Fb uwagę jaką prawie dostali moi przyjaciele xD

      Usuń
  2. Z tym przypałem, to jakbym czytała o swojej klasie xDD
    Dziękuję za nominację, dziś w nocy dodam odpowiedzi ❤❤

    OdpowiedzUsuń