poniedziałek, 22 lutego 2016

Zwykła notka - Dziękujemy! ♥

Ta notka jest dość spontaniczna.
Tak więc, wyobraźcie sobie. Godzina 0:50, ja leżę w łóżku i płaczę słuchając Broken Home - 5sos (wspaniała piosenka). No a skoro byłam w takim stanie jakim byłam postanowiłam przeczytać sobie ostatnią część All You Need Is Love, wiecie sprawdzić jak wyszło i czy jeszcze bardziej się popłaczę, bo do tej pory jak to czytałam to uśmiech na ryju zamiast łez.
Wpisuję w wyszukiwarkę fedemila, zjeżdżam w dół, ale halo. Nie ma bloga. Patrzę od początku dla pewności. I co? W wyszukiwarce (przynajmniej mojej) blog znalazł się na pierwszej pozycji pod tym hasłem!
Naprawdę nie wiem jak to możliwe i jak Wam dziękować!
Kurde, to jest nie do pomyślenia! Jeszcze kilka dni temu byliśmy na piątej pozycji.
Nawet żadnego OS'a nie ma w zapasie na podziękowanie za to i za te prawie 15 tys. wyświetleń.
A tak btw. Wczoraj było 9 miesięcy bloga. Czas tak szybko leci. ♡

Ogromnie dziękujemy za każdy komentarz, każdą obserwacje, przeczytany rozdział i wogóle wejście tutaj! To ogromnie wiele dla nas znaczy! ♥
Bez Was nic by tutaj nie było!


DZIĘKUJEMY !!! ♥♥♥

4 komentarze:

  1. Ten sukces to tylko i wyłącznie Twoja zasługa!
    Dziewczyno, masz ogromny talent, szczerze na to zasłużyłaś.
    Wchodzę tutaj kilka razy dziennie i sprawdzam, czy jest nowy rozdział. Jak jakieś uzależnione dziecko kosmosu. Ot to, co ze mną zrobiłaś. Zrobiłaś ze mnie dziecko kosmosu. Stwórz kiedyś fandom o takiej nazwie, ja się zapiszę jako pierwsza xD
    Gratuluję Ci tego wszystkiego. Tych wyświetleń, pozycji w Google i każdego komentarza. Nigdy nie przestawaj pisać, bo robisz to wspaniale i liczymy na Ciebie!
    Kocham ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki Kochanie <33
    Zasłużyłaś sobie na to, masz WIELKI talent i nigdy nie wasz mi się nawet w to wątpić <33
    Co się stało, że płakałaś? Jak chcesz to śmiało pisz do mnie na fb ;*
    Mam już ,,małe doświadczenie,, jeśli chodzi o smutek i te sprawy ;')
    Życzę dalszych sukcesów <3333

    ~Angelo~

    OdpowiedzUsuń