środa, 11 listopada 2015

Trochę bardzo ważne informacje!

Cześć robaczki! ~♥~
Nie, to nie rozdział.
Nie wiem, kiedy będzie..
MOŻE w weekend, ale pewnie nie. XD
Szczerze, to bardziej zajęłam się ostatnią częścią One Shot'a.
Ale jeśli kogoś ciekawi, to jest rozdział na wattlad'zie, a informacje na ten temat znajdziecie po prawej stronie ekranu. (Widok dla komputerów)
I powstała zakładka kontakt.
Macie tam mail i ask.

I teraz pytanie do was.
Już niedługo pół roku bloga i... miał być z tej okazji One Shot, ale.. ban na telefon xDD

I tak Cheryll pomyślała, że może by tak zrobić grupową konserwację na Skype.
My byśmy was, lepiej poznały, wy nas...
I dodam taką informacje, że głównym punktem konwersacji będzie....
WYJAWIENIE IMIENIA CHERYLL!!!

Taaak!! xDDD

Ktoś zainteresowany?
Potrzebna przynajmniej jedna osoba, inaczej nie wypali.
A wiecie, trzeba się przygotować i wgl..
Załatwić nocleg... jedzenie.
Na to potrzeba czasu.. xD
EJJ, ja kończę. (Nie powinnam NIC pisać wieczorem ;-;)

No, ktoś zainteresowany jest??
Jeśli tak to piszcie w kom, a nazwy do mnie na fb.
A jeśli nie macie mnie na fb, to piszcie na pocztę, to wam podam.
A jeśli nie macie naszej poczty ( a napewno nie macie) to zajrzyjcie do zakładki.

I tak, oto Was żegnam i mam nadzieję, że ktoś się znajdzie.

Kochamy Was!!! ♥♥♥

5 komentarzy:

  1. Perełko bardzo przepraszam że ostatnio nie komentowałam ale po prostu brakuje mi na to wszystko czasu.
    Mam do poprawienia trzy kartkówki i sprawdzian z przedmiotów których nie ogarniam do tego jeszcze posty na blogu, komentowanie i bycie na bieżąco z komentowaniem to troszeczkę trudne xD
    A niestety te jedynki muszę poprawić bo inaczej nie doczekam się nowego telefonu a z tym już nie wytrzymuję -,- (tablet z Samsunga? Tak. Telefon z Samsunga? Nie polecam -,-)
    No ale wiedz że nawet jak nie komentuję to każdy rozdział, os, post na Waszym blogu czytam <3
    Jak już wszystko ogarnę to postaram się znów być na bieżąco z komentowaniem ;*
    Co do konwersacji na Skype nie ma problemu ;)

    Kocham, Tini ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbie, my wszystko rozumiemy, tylko trochę nas zmartwiło, że tyle osób komentowało, a teraz zaledwie około dwóch :) <3

      Usuń