poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Jestem najgorsza!! Coś dla Juli ♥

Tak wiem jestem beznadziejna!!!
Julka, wybaczysz mi???
Proszę!!!

Byłam odcięta od internetu i nie miałam jak złożyć Tobie życzeń.
Nie, no płaczę!! :"(

Kurcze no... Przyjmij proszę te spóźnione, aż o 5 dni życzenia!!
A więc życzę Ci :

Dużo zdrówka!!! Szczęścia!! Kasy!!
Dobrych ocen w szkole!!
Świetnego chłopaka!!
Takiego jak Ruggi i jeszcze lepszego!! ♥

Jeszcze, więcej talentu, chociaż masz go w cholerę. XD

Cierpliwości dla nas, czytelników..

I czego sobie życzysz!!!

No i jeszcze raz, wybacz mi!

STO LAT, STO LAT!
NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM!!!
JESZCZE RAZ, JESZCZE RAZ!
NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM!!
NIECH ŻYJE NAM!!!

HEPI BERFDEJ TU JU! HEPI BERFDEJ TU JU! HEPI BERFDEJ, HEPI BERFDEJ, HEPI BERFDEJ TU JUUU!!! (tak ja i mój Inglisz xD)

I PROSZĘ WYBACZ MI!!!
I nie wiem dlaczego w google+ pojawia mi się rozdział u Ciebie, a jak wchodzę na bloga nie ma -,-

KOCHAM CIĘ !!! ♥♥♥♥♥♥

1 komentarz:

  1. Kochana!
    Oczywiście ze ci wybaczam!
    Az sie poplakalam ♥
    Dziękuję Ci bardzo! Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy♥
    Spokojnie braknetu -,- rozumiem!
    Miska no kurcze nie wiem co powiedziec!

    Zwykle Dziękuję nienwystarczy ....

    Ale gdybyś miała problemy z csym czym kolwiek pisz!
    Masz do mnie jakas prosbe pisz ♥

    Bardzooo dziekuje ♡

    Rozdzial moze dodam zaraz byl poprawiany ;)

    Przepraszam ze krotko ale tylko chwile mam internet bo do Austrii wlasnie wjeżdżamy. ...

    JESZCZE RAZBARDZOOO OGROMNE CALYM SERCEM DZIEKUJE

    KOCHAAAAAAAAAAM CIĘ ♥♡♥♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń