środa, 26 sierpnia 2015

... !


26 sierpnia... zwykły dzień? Nie. I nie chodzdzi mi o to, że jest koncert Violetty w Krakowie. Mam na myśli urodzinki!
Czyje?
CHERYLL!!!

A więc za nim przejdziemy do niespodzianki to.... Tak, będzie niespodzianka. xD

Krótka przemowa.

Nasza przyjaźń jest najlepszym przykładem na przysłowie:
"Kto się czubi ten się lubi".
I nie chodzi tutaj o damsko-męskie uczucia.
Chyba obie dokładnie pamiętamy czasy klasy 4 i 5.
Dla nas, nie najlepsze wspomnienia.
Obie siebie nienawidziłyśmy, jeśli można to tak nazwać.
Ja pamiętam też jak 11 października powiedziałaś mi, co dokładnie o mnie myślisz.
Normalnie bym nie zapamiętała tej daty, ale (nie to, że się chwale xd) to były moje urodzinki. :'))
Teraz raczej nie chcemy pamiętać tamtych chwil, jeżeli w ogóle chciałyśmy.
I wiesz co?
Pomimo naszych wszystkich kłótni, docinków i tego co sobie robiłyśmy...

ZA CO OGROMNIE PRZEPRASZAM!!!

Lubię Cię. Ale jak to powiedział Igor dla Zuzi.. XD
"Tylko tak troszeczkę Cię lubię. Tyci, tyci."
Siostro... Przyszywana xD
Każdy mówi, że nie masz rodzeństwa, a to nie prawda.
Przecież masz mnie!
Siostrę, Przyjaciółkę i Wspólniczkę w jednym.
Magiczne jest to, że tak naprawdę połączyła nas Violetta.
Ty mnie nią zaraziłaś!
I dziękuję Ci za to!!
Dziękuje za wszystko!!!
ZA KAŻDĄ CHWILĘ SPĘDZONĄ Z TOBĄ!
Przyznam się, że kiedy wróciłam od Ciebie do domu czegoś mi brakowało... (Simsów xD)
Nie.. Tak naprawdę przez te 4 dni tak się z Tobą zżyłam, że WOW!
Chyba nigdy nie zapomnę, jak wstałyśmy specjalnie o 2 w nocy, żeby gwiazdki pooglądać. XD
Albo jak prawie o 22 weszłyśmy do basenu. ^^
Albo jak twoja mama kazała nam wyjść na świeże powietrze, to my wyniosłyśmy laptop na trampoline. :")
Albo jak byłyśmy naćpane Fruitellą xD
Albo te obrazki na bloggerze i z klocków xD
Albo ta ciąża bliźniacza u twojej simki.
I tego poranka z Zuzą i twoją ciocią :D (masz świetną chrzestną)
Nie!! Najlepsze było to.
- A co wy takie poważne?
- Bo w ciąży jest! xD

Tych chwil mogłabym wyliczać wiele, a najlepsze jest to, że to wszystko było tylko w 4 dni. Ciekawe co jeszcze by nam strzeliło jakbym została na dłużej.

A teraz przejdę do życzeń.


Zdrowia, szczęścia, pomyślności..
Niech na twej twarzy uśmiech gości.
Żeby spełniły się twoje marzenia,
Aby ziściły się twoje pragnienia.
Żebyś mnie nigdy nie zapomniała,
Żebyś już nigdy nie płakała. (Chyba, że ze szczęścia)
Chłopaka jak Jorge, (albo Rugg) a nawet lepszego.
Wesela niezapomnianego. (Mam nadzieję, że mnie zaprosisz :>)
Mnie na pewno dobrze znasz,
Więc wiesz od kogo życzenia masz!!

Czego jeszcze??
Odpałów! (Ze mną oczywiście)
Więcej okazji do świętowania,
Samych dobrych chwil,
Więcej tak wspaniałych pomysłów jak na "All you need is love" (to był pomysł Cheryll)
Więcej talentu, chociaż nie będę się wypowiadać ile już go masz,
Żebyś nie zawiodła pani Gosi :D
Żeby Kazik i Kazika, albo Kazikowa (czy tam jak ponazywałaś te koty) miały duużo potomków xD
Więcej humoru, żebyś nie chodziła smutna...
Żeby Jorge do Ciebie przyjechał.
Wytrwałości.. do mnie, do pisania...
Żebyś mogła mieć psaa!
Żeby u twojej babci założyli neta!!
Więcej przyjaciół, ale żebyś nigdy nie zapomniała o tych starych!!!
Żebyś dostała dodatek "Witaj w pracy"
I... i mi się pomysły skończyły!
No i wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń!!!

A teraz to nad czym pracowałam (jeśli można to tak nazwać xD) miesiąc. Życzenia od czytelników!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Kochana Cheryll!

W tym szczególnym dniu...
Twoich ... urodzin

Życzę Ci....

Przede wszystkim
S Z C Z Ę Ś C I A
...

Radości, zdrówka...
Wszystkiego co najlepsze! Sił na nowy rok szkolny.....
Dobrych ocen, zdania matury i studiów później pracy, mam nadzieję że zostaniesz pisarką bo piszesz genialnie i marzę żeby kiedyś przeczytać twoją książkę ♥

Jeszcze więcej talentu chociaż masz go od... WOW#! Oddaj troszeczkę ! ♥

Prawdziwej miłości...
Takiej od serca..

Chłopaka... który zawsze będzie się o ciebie troszczył opiekował i K O C H A Ł

Życzę ci ... coraz więcej sukcesów w pisaniu jak i innych hobby..pasji

I żebyś zawsze o nas pamiętała swoich wiernych czytelniczkach ♥

Jeszcze raz!

STO LAT STO LAT NIECH ŻYJE ŻYJE NAMMMM!

Kocham Cię mocno Cheryll ♥♥♥

Życzy Jula Blanca Lambre

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Zdrówka pomyślności

Ciągłej radości Dużo szczęśćia, bo potrzebne.

Niech pieniędzy nie zabraknie Zawsze uśmiechów sto ma być pod dostatkiem! I to tyle z życzeń tych - dziwnych choć dla ciebie. ♥

Życzy KlaU Dix

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Dziś jest Twój ważny dzień, Więc niech ziści Ci się sen,
W którym, spełniasz swe marzenia,
A los piasek w złoto zmienia. ♥

Życzy Mechita Lambre

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

I nie wiedziałam, które dać zdjęcie, więc daję dwa. Jeszcze raz #STO LAT, STO LAT NIECH ŻYJE, ŻYJE NAAM!!!



3 komentarze:

  1. Jesteście KOCHANE.
    Poryczałam się czytając to.
    Alexys po prostu przerosłaś samą siebie.
    Nie wiem co jeszcze pisać, bo zaniemówiłam.
    JESTEŚCIE KOCHANE
    Cheryll

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocie jeszcze raz naj naj
    Kocham☺

    OdpowiedzUsuń