niedziela, 5 lipca 2015

Ważna notka! - to zależy od was...

Bardzo proszę przeczytajcie całą notkę!!

Wczoraj miał się pojawić czwarty rozdział, który nawet nie jest jeszcze napisany. Pomysł w miarę mam, ale nie umiem go ująć w słowa. Wogle jak go zrealizuję to wszystko się pomiesza.. Ostatnio zabierałam się 3 razy, aby napisać ten rozdział, a nie ma nawet połowy. Razem z Blancą myślimy nad czymś, ale to zależy od was!
Nie, nie kończymy z bloggerem, ale mamy pomysł na nową historię, która zdaje nam się być lepszą i...

Pytanie brzmi:
Mamy przerwać tą historię i zająć się tamtą?

czy

Mamy pisać tą historię dalej?

My same nie wiemy, co mamy robić! Pomóżcie nam!!!
Losy bloga zależą od was!

Kochamy!! ♥♥♥

5 komentarzy:

  1. Jestem nowa ale tutaj zostaję ❤️
    Bardzo mnie zaciekawiła ta historia która jest teraz ale jeśli nie chcecie jej już kontynuować to chyba nie warto nie? Moim zdaniem lepiej zostać przy tej ale jak nie macie na nią pomysłu czy coś to raczej nie warto na siłę



    Lusia F. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarby moje, ja cholernie polubiłam ta historię, ale jeżeli nie macie siły pisać rozdziałów (miałam tak samo, dopóki do mojej tępej główki wpadł pomysł, by dodać Szymona) to zacznijcie nową ♥
    Ja wam chyba nie pomogłam tym komentarzem no nie? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane <3
    Ja uwielbiam ta historie, jednak jesli nie umievie jej fdalej pisac to nie meczcie sie!!! Pisanie ma sprwaiac wam przujemnosc! Dlategp zrobcie to co fla was bedxie latwiejsze!!! :)
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostawcie wy tą historie w spokoju, niech ona jeszcze pożyje xD

    A tak na serio
    To...
    Róbcie jak uważacie.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm...
    wiesz jesli macie pomysl na nową historie i wydaje się wam być lepsza to spróbujcie ;)
    ale na bank NIE usuwajcie bloga!
    prosze ♡♥
    kocham Was ♡♥
    pamiętajcie że jak coś macie u mnie wsparcie ♡♥

    OdpowiedzUsuń