poniedziałek, 15 czerwca 2015

LBA i Krótka Notka



Dostałyśmy nominację do LBA od Tini Stoessel za co baardzo dziękujemy! Jest to pierwsza nominacja tego bloga i przyznam, była dla nas zaskoczeniem. :)
1. Ulubione zwierzę ?
 ♫ Pies, a jak nie domowe to słoń, żyrafa i leniwiec. Ogólnie lubię zwierzęta. ~ D.Pasquarelli
 ♣ Pies rasy York ~ Blanca Verdas 2. Co sądzisz o moim blogu i czy w ogóle Ci się podoba ? (ten)
 ♫ Jasne, że mi się podoba! Jest genialny! Jeden z moich ulubionych!  ~ D.Pasquarelli
 ♣ Blog bardzo mi się podoba, jest mega! *.* ~ Blanca Verdas 3. Gdzie byś chciała zamieszkać gdybyś miała możliwość przeprowadzenia się gdzie tylko chcesz ?
 ♫ We Włoszech! ♡ ~ D.Pasquarelli
 ♣ We Włoszech ♥ ~ Blanca Verdas 4. Masz chłopaka ? 
 ♫ Nie... (czekam do następnego roku xD [ taa... chyba narazie tylko Blanca wie o co chodzi] )
~ D.Pasquarelli
 ♣ Nie mam. (forever alone) ~ Blanca Verdas 5. Który sezon podobał Ci się najbardziej ?
 ♫ Żadnego nie oglądałam całego. Pierwszy - tylko odcinki z Federico, drugi - wcale, trzeci - gdzieś tak od połowy :D ~ D.Pasquarelli
 ♣ Najlepszy był sezon trzeci. ~ Blanca Verdas 6. Masz swojego idola/idoli ?
 ♫ Uwielbiam Rugg'a, Jorge, Tini, Mechi i Lodo :] ~ D.Pasquarelli
 ♣ Agata Mróz ~ Blanca Verdas 7. Kto jest Twoim ulubionym aktorem/aktorką z Violetty ?
 ♫ Powyżej wypisani! ♥ ~ D.Pasquarelli
 ♣ z chłopaków Jorge i Rugg, a z dziewczyn Mechi i Tini 8. Ulubiona piosenka ?
 ♫ Nie mam. ~ D.Pasquarelli
 ♣ Ostatnio mam fazę na piosenkę Maroon 5 - Sugar. Lubię prawie wszystkie piosenki z Violetty. ~ Blanca Verdas 9. Czy miałaś jakiś konkretny powód by założyć bloga, czy zrobiłaś to tak o z nudów ?
 ♫ Chciałam gdzieś wykorzystać moją wyobraźnię i wyładować emocje. ~ D.Pasquarelli
 ♣ Nie miałam specjalnego powodu. ~ Blanca Verdas 10. Gdybyś mogła, to co byś zmieniła w scenariuszu Violetty ?
 ♫ Byłoby dużo więcej Fedemiły. Leonetta nie miałaby zawsze głównych ról w przedstawieniach. Jest występ, duet damsko-męski. Kto śpiewa? LEONETTA !!!! ~ D.Pasquarelli
 ♣ Więcej byłoby Federico i Ludmiły. ~ Blanca Verdas 11. Ulubiona para z serialu ?
 ♫ Fedemiła ♡ ~ D.Pasquarelli
♣ Leonetta i Fedemiła ♥ ~ Blanca Verdas

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za nominację!

Nasze nominacje:
 ☆ Mechita Lambre
 ☆ Dominika Verdas
 ☆ Nath (Blair)
 ☆ Olczia
 ☆ Mechi Lambre

Pytania:
  1. Jesteś zakochana? (oprócz Ruggero, Jorge i innych sławnych osób)
  2. Co myślisz o naszym blogu?
  3. Czego nie lubisz w ludziach?
  4. Czego w sobie nie lubisz?
  5. Twoje największe marzenie?
  6. Jakbyś mogła cofnąć czas zrobiłabyś to?
  7. Lubisz czytać?
  8. Miałaś kiedyś myśli samobójcze?
  9. W jakim województwie mieszkasz?
  10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
  11. Ulubiony aktor/aktorka? (oprócz osób z Violetty)
KRÓTKA NOTKA
Właściwie to chcemy tylko przeprosić, że tak długo nie ma roizdziału, ale obecnie pracujemy nad bardzo ważnym dla nas One Shotem, a właściwie kilkoma OS, które niedługo powinny się pojawić na blogu. 
Kochamy Was!!!  ♥♡
  

3 komentarze:

  1. Joł, joł dziewczynki <3
    Świetne odpowiedzi *-*
    No to czekam ^.^
    Zapraszam do mnie na rozdział :)
    Kocham ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za nominke!
    Super odpowiedzi!
    Czekam na OS!
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominację.
    Kochana jesteś. Nigdy nie spodziewałam się nominacji na moim skromnym blogu.
    Świetne odpowiedzi no i pytania.
    Buziaki Dominika

    OdpowiedzUsuń