piątek, 12 sierpnia 2016

Nowy blog

Hej kochani.
Jest taka sprawa, że...
Założyłam bloga
Ale nie jest o Violetcie, a dokonańczeniem trylogii S.C. Ransom „Błękitna Miłość"
Zapewniam Was jednak, że jeśli będziecie wszystko czytać to się nie pogubicie.
Już teraz pojawiły się tam najważniejsze informacje, a to dość długi post.
Ogólnie to planowałam to od bardzo dawna, bodajże listopada i teraz się udało wszystko doprowadzić do ładu.

Mam nadzieję, że ktoś wpadnie i oczywiście zapraszam na profil Cheryll na wattpadzie, gdze spełnia się jako pisrka.

Blog - return-powrot.blogspot.com
Profil Cheryll - LivenneIrwin


2 komentarze:

  1. Nie znam tej trylogii, nigdy o niej nie słyszałam, ale jak uda mi się połapać, to postaram się czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wpadnę zobaczyć coś wymyśliła :D <33
    Jeśli chodzi o Wattpada to na 100% wejdę, ponieważ
    ostatnio sporo czasu spędzam na tej aplikacji <333

    OdpowiedzUsuń