wtorek, 15 września 2015

WWAŻNE!! + Przepraszam!

Heej kochani!!♥

To nadal nie jest rozdział. Niestety.
Chodzi o to, że rozdzialik miał się pojawić w tamten weekend. Nie ten, jeszcze wcześniejszy.
Po prostu Cheryll miała go napisać, a okazało się, że jednak mam ja.
Ale na chwilę obecną nie mogę pisać rozdziału mając w głowie inny pomysł. Pomysł na One Shot "Skazana na Ból" (Urodzinowy)
Tak, więc baardzo staram się coś napisać dla was, ale jak na razie to część One Shota, która będzie dłuuga.
I szczerze wam powiem, że ona nie jest do końca zmyślona. Ale to innym razem.
Druga rzecz to szkoła.
Gimba, masa nowych rzeczy, przedmiotów.
BIOLOGIA!! -,-
Już zaczynają się karkówki.
Sesja z matmy.. (nie wiem czy wiecie co to)

Przepraszam!! ♥

Nie chciałam was zawieść.

Część u góry zajmują wyjaśnienia, ale to nie o tym.

Przyszłam tutaj z pomysłem!

CHODZI O TO, ŻE
CHCIAŁABYM ZACZĄĆ NOWĄ HISTORIĘ, ale tym razem na Wattpadzie. (Taka apka, możecie tam czytać przeróżne książki. Piszą tam ludzie tacy jak my, ale też są książki normalne, które są przepisywane. Pewnie już o tym słyszeliście.
Chodzi mi o to, że nie wiem czy się wyrobię, wprawdzie jest Cheryll, ale na wattpadzie pisałabym sama.
ALE Z BLOGGEREM ZOSTAJĘ!! :))
Was napewno nie opuszczę, nie tylko dlatego, że kocham pisać, ale też kocham was!

Z góry dziękuje za zrozumienie i liczę na to, że napiszcie co o tym myślicie!!

Kocham mocno!!! ~♥♥♥~

8 komentarzy:

  1. Jak się nazywasz na wattpadzie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało ;*
    Ja kooocham Wattpada <3 Dzięki niemu między innymi przeczytałam Percego Jacksona <33 (to taka fajna seria)
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało ;*
    Ja kooocham Wattpada <3 Dzięki niemu między innymi przeczytałam Percego Jacksona <33 (to taka fajna seria)
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak uważasz
    Ale.zostań ze mna
    Kc myszko mam naddzieje ze rozmowa na fb .. ponoglan ci?
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za obserwację na Blogu :)

    http://fedeludmifedemilaforever.blogspot.com/2015/09/koniec-wspomnienia-dziekuje.html#_=_

    OdpowiedzUsuń